top of page
IMG_1778.jpg

Våra butiker FAB STUDIO finns i Helsingborg på Drottninggatan 27 samt i Malmö (from 15/3) på Kärleksgatan 8. 

 

På FAB STUDIO erbjuder vi kurerad second hand för dam med fokus på färgglada pieces som sparks joy! 

Vi blandar märken med guldkorn från kedjorna - vintage, klassiskt, modernt och trendigt med fokus på kvalité.

Vi säljer ytterplagg, klänningar, tröjor, blusar, skjortor, byxor, jeans, kjolar, skor och accessoarer såsom handväskor, skärp, sjalar, smycken och solglasögon.

Märken vi gärna säljer på FAB STUDIO är bland annat GANNI,  Rodebjer, Toteme, Samsoe Samsoe, COS, Acne, Hope, Dagmar, &Other Stories, Day, Arket, Cras, Stine Goya, Baum & Pferdgarten och Malene Birger.

Vi säljer även utvalda plagg från kedjorna exempelvis H&M Studio, Lindex, Zara, Monki, Weekday eller Gina Tricot.

FAB STUDIO logo

ÖPPETTIDER

Måndag 11.00 - 18.00

Tisdag  11.00 - 18.00

Onsdag 11.00 - 18.00

Torsdag 11.00 - 18.00

Fredag   11.00 - 18.00
Lördag   11.00 - 16.00

INLÄMNING

måndagar

onsdagar & torsdagar

11-17.30

Övriga dagar

ingen inlämning!

  • Black Instagram Icon
  • Black Facebook Icon

KÖP I VÅRA BUTIKER

Varor i våra butiker säljs i befintligt skick.

Vi erbjuder inte någon ångerrätt, bytesrätt eller öppet köp.

Det är därför viktigt att du som kund undersöker varan noggrant i butik innan köp.

Är du osäker inför ett köp lägger vi gärna undan varan åt dig en stund så att du hinner fundera.

Om du däremot skulle upptäcka något fel med din vara så ber vi att du kontaktar oss så att vi kan hjälpa dig!

Om en vara du har köpt innehåller ett s.k. ursprungligt fel som du inte hade kunnat upptäcka

vid en noggrann undersökning av varan innan köp kan du ha rätt att reklamera den. 

Reklamation

Om du vill reklamera en vara som du har köpt hos FAB kan du kontakta oss

via telefon 0760-211230 eller mejl hej@familjenab.com.

Reklamation till FAB ska göras inom skälig tid efter det att felet upptäckts. 

FAB har alltid rätt att ta in varan för undersökning och förbehåller sig rätten att avgöra hur en reklamation bäst hanteras i respektive fall. 

bottom of page